A reklámbögre az elismerés jele
Amikor egy cég a karácsonyi időszakban ajándékokat osztogat, akkor annak elsősorban nem marketingfogás a célja. Leginkább csak a kollégákat szeretnék arra bíztatni, hogy jól dolgozzanak, mert a kemény munkának meglepetés a jutalma. A reklámbögre elkészítésének első és legfontosabb lépése a tervezés. Ennél a pontnál el kell dönteni, hogy a vállalkozás logója, jelmondata, esetleg mindkettő helyet kapjon-e a bögrén. Továbbá az sem mindegy, hogy milyen szín-világot alkalmaz.
Ha egy vállalkozásnak például két- vagy háromféle szín is megtalálható a logójában, akkor azt kell elsősorban eldönteni, hogy az adott színek miként jelenjenek meg az ajándéktárgyakon. Nem mindegy, hogy fehér alapon kék vagy kék alapon fehér. lesz a végeredmény. Az árnyalatokat is nagyon komolyan veszik a szakértők, hiszen ezek nem térhetnek el a valóságtól. A reklámbögre természetesen hordoz magában marketingcélokat, mivel a vállalat is azt szeretné, ha minél több embert megismertetne a munkásságával. Tehát, a reklámbögre számos funkcióval rendelkező ajándéktárgy.